Cookies og Tracking

Vi bruger cookies til indsamling af statistik og til trafikmåling. Vi bruger informationen til forbedring af hjemmesiden. Ved at klikke videre, accepterer du brugen af cookies.
Læs mere

Vejledning - 7 dage om ugen 9.00-22.00

97 43 05 00

Trustpilot

Retur & reklamation

 
Her finder du oplysninger om hvordan du kan returnere din vare og hvordan du skal forholde dig ved reklamationer.
 

Returadresse:


Kitchn A/S
Karlskogavej 5B
9200 Aalborg SV
 

Returnering af vare


Vi ved at det kan ske, at du køber en vare, som du alligevel ikke kan bruge - og det har vi fuld forståelse for. Derfor tilbyder vi, at du kan returnere købet i op til 14 dage efter du har modtaget varen hos dig. Du fortryder dit køb ved at sende os en mail på info@kitchn.dk, hvor du skriver at du ønsker at returnere, samt hvilken vare du returnere. Skriv venligst dit ordrenummer i emnefeltet. Herefter skal varen sendes retur senest 14 dage efter du har modtaget din pakke.

Alle varer, der returneres til os, skal pakkes forsvarligt ind og returneringen skal ske med den originale emballage, da emballagen først og fremmest beskytter varen, men derudover er den også særlig kostbar, da varerne specialemballeres forud for leveringen.

Modtager vi varen retur uden forsvarlig emballage, bliver den om-emballeret og der vil blive opkrævet et beløb svarende til vores udgifter til en nødvendig og forsvarlig emballering.

Vi anbefaler at du returnerer varen med GLS eller Post Nord, og at varen sendes som pakkepost til erhvervsadresse. Det er ikke muligt at aflevere varerne personligt på nogle af vores adresser. På den måde får du mulighed for at spore pakken, og du kan efterlyse pakken, såfremt den ikke er blevet udleveret til os. Ved at returnere med GLS og Post Nord er du sikret levering i vores åbningstid - vi afhenter nemlig ikke pakker i pakkeshops. Bliver returpakken leveret i en pakkeshop, vil den blive returneret til afsender fra pakkeshoppen. Af denne årsag anbefaler vi naturligvis ikke at du vælger DAO.

Download: Returseddel
 

Bytte af vare


Har du købt en vare, som du ønsker at bytte, skal du returnere varen som nævnt ovenfor, og samtidig sende os en mail på info@kitchn.dk, hvor du forklarer at du ønsker at sende varen retur. Når vi har modtaget din returpakke, behandler vi den og tilbagefører beløbet til dit betalingskort. Du kan i mellemtiden, bestille den vare du ønsker i stedet for.
 

Reklamation


Ønsker du at reklamere over fejl og mangler ved en vare, skal du meddele det til os inden rimelig tid efter modtagelsen af varen. Hvis der er sket skader på varen under transport skal du lave en anmærkning på fragtbrevet, og kontakte os senest næste hverdag. En skadet vare må ikke monteres uden forudgående aftale med Kitchn.dk.
 

Hvem betaler returfragten?


Omkostningen for returneringen af varen skal du selv betale. Hvis pakken er under 90 cm på længste led og vejer under 20 kg kan du sende varen retur med GLS.
 

Få pengene refunderet hurtigt


Vi bestræber os altid på at sætte en tilbageførsel af dine penge i gang hurtigt efter vi har modtaget og behandlet din returpakke. Vi behandler din sag inden for 14 dage, og tilbagefører beløbet til det kort, der blev brugt til købet.