Cookies og Tracking

Vi bruger cookies til indsamling af statistik og til trafikmåling. Vi bruger informationen til forbedring af hjemmesiden. Ved at klikke videre, accepterer du brugen af cookies.
Læs mere

Vejledning - 7 dage om ugen 9.00-22.00

97 43 05 00

Trustpilot

Fragt og levering

Hurtig levering!

Kitchn.dk leverer alle standard lagervarer i løbet af 3-5 dage. Skulle din ordre indeholde mere specifikke produkter, der er tilpasset dine mål og ønsker er leveringtiden 8-14 dage. Hvis en vare skulle være i restordre bliver du kontaktet af kundeservice hurtigst muligt efter bestilling.

Sikker levering!

Kitchn.dk bruger kun landsdækkende fragtfirmaer til at håndtere vores leveringer. Vi arbejder sammen med Sand Distribution og GLS, da vi har erfaret de laver færrest fejl, og samtidig tilbyder hurtig og sikker levering. Vores dygtige folk i forsendelsen sørger naturligvis for, at alle varer er forsvarligt indpakket i godkendt emballage. De bestilte varer leveres i gade niveau på et kørefast underlag, anden form for leverance bestilles særskilt i henhold til ovenstående.

Levering med GLS

Uanset om du afhenter din ordre i pakkeshop eller modtaget den på din privatadresse, er det vigtigt at du kontrollerer pakken for synlige skader på emballagen, inden du skriver under for modtagelse. Hvis du kan se, at din vare har taget skade allerede inden udpakning, nægt da modtagelse, og bed chaufføren sende pakken retur til Kitchn.dk.

Har du alligevel modtaget en vare med skadet emballage, anbefaler vi altid, at du tager billeder af den uåbnede pakke, før du kontrollerer indholdet, da GLS kan forlange at se dette ved en reklamation.

Har din vare skader/fejl, som først ses efter udpakning, tag da billeder af skaden/fejlen inden montering, og send en mail til info@kitchn, hvor du skriver ”Reklamation” i emnefeltet. Beskriv fejlen, husk at skrive dit ordrenummer og vedhæft billeder. Så vender vores kundeservice retur til dig hurtigst muligt med en løsning. Evt. reklamationer skal være Kitchn.dk i hænde senest efterfølgende hverdag. Er varen monteret, kan vi desværre ikke behandle din sag som en reklamation, da det i så fald er umuligt at bevise, at der er tale om en fragtskade.

Levering med fragtmand


Inden modtagelse
Du modtager din levering på den dato, der er angivet i din ordrebekræftelse, medmindre du har fået anden besked fra Kitchn.dk. Levering sker altid ved kantsten/indkørsel, medmindre andet er aftalt.

Levering sker typisk mellem kl. 7.00 og 17.00. Ved bestilling kan du angive, at chaufføren skal kontakte dig telefonisk før levering, samt om varen må stilles f.eks. i en carport på dit ansvar.

Fragtfirmaet leverer i udgangspunktet med en sættevogn. Hvis der ikke er plads til, at en sættevogn kan komme frem og tilbage til din adresse grundet f.eks. smal passage, skal du senest hverdagen før levering kl. 12.00 kontakte Kitchn.dk, og bede om levering med en ”lille bil”.

Hvis chaufføren vurderer, at han ikke kan komme frem, kan han aftale levering, hvor det er muligt, eller han kan vælge at tage varerne med retur, hvis der ikke findes en løsning mellem jer. Her bedes du kontakte Kitchn.dk pr. mail med dit ordrenummer. I tilfælde, hvor chaufføren ikke kan få fat på dig, tager de varerne med retur, og Kitchn.dk kontakter dig for at aftale ny udkørsel. Efter vurdering af forløbet kan Kitchn.dk opkræve 299 kr. for forgæves kørsel. Dette beløb skal betales inden ny udkørsel aftales.

Hvis du ikke er hjemme til at tage imod din ordre, og ikke har noteret et sted din ordre må stilles, tager chaufføren din ordre med retur, og der opkræves 299 kr. i forgæves kørsel, inden ny leveringsdato aftales.
 

Modtagelse

Hvis du er hjemme til at tage imod dine varer, skal du kontrollere emballage for evt. fragtskader inden du skriver under på fragtmandens fragtbrev. Hvis der er synlig skade, bedes du skrive ”med forbehold” på fragtbrevet, inden du skriver under. Tag derefter billede af skaden på emballagen, inden du flytter varen, eller åbner emballagen, da billede dokumentation skal bruges i en evt. uenighed om ansvar for skaden.

Efter du har taget billeder, åben da emballagen op og kontroller om varen har taget skade. Hvis ja, tag igen billeder. Har din vare skader/fejl, som først ses efter udpakning, tag da billeder af skaden/fejlen inden montering, og send en mail til info@kitchn, hvor du skriver ”Reklamation” i emnefeltet. Beskriv fejlen, husk at skrive dit ordrenummer og vedhæft billeder. Så vender vores kundeservice retur til dig hurtigst muligt med en løsning. Evt. reklamationer skal være Kitchn.dk i hænde senest efterfølgende hverdag.

Hvis man som kunder modtager sine varer, og af grunde først vil anvende dem senere, er det vigtigt at man kontrollerer for fejl og mangler ved modtagelse, da ansvaret for fragtskader ikke kan pålægges kitchn.dk eller fragtmanden efter 14 dage fra modtagelse.

Ved levering med tilkøbt indbæring/opbæring har du som kunde ansvar for at fragtmanden kan bære varerne ind ad din hoveddør og ind til hvor du ønsker det i huset. Fragtmanden bærer ikke varer ind igennem vinduer eller lignende, og indbæring gennem dør skal ske i umiddelbar nærhed af hans lastbil. fragtmanden anvender sikkerhedssko, som han ikke må tage af under indbæring. Afdæk gulve, hvis du finder det nødvendigt. I tilfælde af skader på hjemmet, der er forsaget af fragtmændene, bedes du henvende dig til Kitchn.dk om senest dagen efter levering med billeddokumentation. Så forelægger vi det for fragtfirmaet, som kontakter dig angående skaden. Fragtfirmaet har forsikring, der dækker skader i hjemmet ved tilkøb af indbæring. Ved skader på dine varer forsaget af fragtmanden, bedes du henvende dig til Kitchn.dk i henhold til ovenstående skriv om reklamationer.
 

Efter levering

Når du modtager varer fra Kitchn.dk medfølger der ofte engangspalle(r) og anden emballage. Dette tager fragtmanden ikke retur, og det er dig som kunde som står for bortskaffelse af dette. Pris for emballage er inkluderet i fragtprisen og refunderes ikke.

Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du har spørgsmål.

Download: Returseddel